Regulamin

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY W APARTAMENTACH POMORSKICH

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1.      Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów Pomorskich, wakacyjnych apartamentów zlokalizowanych we Władysławowie, ul. Abrahama 8A oraz w Jastrzębiej Górze, ul. Norwida 1, zwanych dalej Apartamentami i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub zapłatę całej należności za pobyt w Apartamentach Pomorskich. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.

2.      Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Apartamentów Pomorskich. 

3.      Regulamin jest dostępny na stronie internetowej apartamentypomorskie.pl.

4.      Sprzedaż usług noclegowych w Apartamentach Pomorskich we wszystkich lokalizacjach prowadzi firma Eko Pomorze Dominika Kańska-Gawora z siedzibą w Rumi ul. Jantarowa 4, NIP: 6921238610, Regon: 390991770.

§2 DOBA HOTELOWA

1.      Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.

2.      Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego.

3.      Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w Apartamencie od godziny 7:00 do godziny 20:00.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1.      Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod nr +48 504 177 200 lub przez stronę internetową apartamentypomorskie.pl. Każda rezerwacja otrzymuje unikatowy numer a jej szczegóły oraz warunki płatności zadatku są potwierdzane pisemnie i są wysyłane Gościowi na podany przez niego adres mailowy. Klient, który dokonuje rezerwacji, oświadcza, że jest osobą pełnoletnią.

2.      Dokonanie rezerwacji nie oznacza, że rezerwacja jest potwierdzona. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata w ciągu 48 godzin zadatku w wysokości 20% wartości, w kwocie wskazanej w zakładce PŁATNOŚĆ. Płatności można dokonać za pośrednictwem serwisu online Przelewy24 bezpośrednio ze strony apartamentypomorskie.pl.

3.      Aby otrzymać fakturę VAT za nocleg należy o tym fakcie poinformować bezpośrednio w trakcie dokonywania rezerwacji, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT należy przesłać na adres: kontakt@apartamentypomorskie.pl.

4.      Po zaksięgowaniu kwoty zadatku na koncie bankowym firmy Eko Pomorze Jacek Gawora rezerwacja zostaje automatycznie potwierdzona mailem na adres mailowy Gościa.

5.      W przypadku braku płatności w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji, rezerwacja może zostać automatycznie anulowana, o czym Gość zostanie powiadomiony mailem a zarezerwowany termin zostaje zwolniony do dyspozycji innych potencjalnych Gości.

6.      W przypadku rezygnacji przez Gościa z pobytu w Apartamentach Pomorskich zapłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

7.      Anulowanie rezerwacji do 60 dni kalendarzowych przed datą przyjazdu jest bez kosztowe, w takim przypadku wpłacone środki będą zwrócone na konto wskazane przez Gościa.

8.      Dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem portali rezerwacyjnych np. booking.com i inne, obowiązują inne zasady i warunki rezerwacji określone bezpośrednio na danym portalu rezerwacyjnym.

9.  W Apartamentach Pomorskich obowiązuje samodzielne zameldowanie/wymeldowanie za pomocą kodu dostępu do Apartamentu wysyłanego Gościowi mailem na dzień przed planowaną datą przyjazdu.

10. Gość zobowiązany jest do takiego przechowywania przekazanego kodu dostępu do domofonu/skrytki na klucze, aby mieć do nich swobodny dostęp o każdej porze przy jednoczesnym ich zabezpieczeniu przed dostępem osób nieupoważnionych.

11.   Gość nie może przekazywać Apartamentu ani kodu dostępu do Apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

12.   Apartamenty Pomorskie mogą odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu znajdującym się w Apartamencie lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, lub innych osobach przebywających w Apartamencie lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie.

§4 OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ APARTAMENTÓW POMORSKICH

1.      Apartamenty Pomorskie mają obowiązek zapewnić Gościom:

a) bezpieczeństwo pobytu w Apartamencie,

b) wyposażenie danego Apartamentu zgodnie ze standardem opisanym na stronie internetowej apartamentypomorskie.pl, przy czym w Apartamencie mogą być widoczne ślady użytkowania, które wynikają z naturalnego zużycia apartamentów i nie mają wpływu na ich funkcjonalność i wartość użytkową.

c) zachowanie w tajemnicy informacji o Gościu i warunkach rezerwacji.

2.      Zapewnić dostęp do najważniejszych (kluczowych) informacji związanych z bezpiecznym pobytem Gościa Apartamencie udostępnianych w postaci KARTY POBYTU W APARTAMENTACH POMORSKICH, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu i znajduje się w widocznym miejscu w każdym Apartamencie.

3.      Rzetelnie poinformować Gościa w KARCIE POBYTU W APARTAMENTACH POMORSKICH, że pełna wersja niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej apartamentypomorskie.pl, tak, aby mógł mieć on dostęp do wszystkich zapisów Regulaminu w dowolnym czasie.

4.      Apartamenty Pomorskie nie ponoszą odpowiedzialności za mienie Gościa pozostawione w Apartamencie, a w szczególności za jego utratę lub uszkodzenie.

5.      Apartamenty Pomorskie nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na miejscu parkingowym należącym do Apartamentów Pomorskich czy poza terenem należącym do Apartamentów Pomorskich.

6.      Apartamenty Pomorskie nie ponoszą odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania z Apartamentu przez Gościa, z powodu nie posiadania przez niego przekazanych mu kodów dostępu do Apartamentu i z tego powodu nie mogą być obciążone jakimkolwiek kosztem, który poniósł Gość w związku z niemożliwością skorzystania z Apartamentu, np. kosztem noclegu w innym obiekcie.

7.      Apartamenty Pomorskie zastrzegają sobie prawo do zmiany warunków rezerwacji lub jej anulowanie wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia usług noclegowych. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie Apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody lub zaistnienia w Apartamencie niemożliwej do niezwłocznego usunięcia awarii lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego korzystanie z Apartamentu. Wówczas Apartamenty Pomorskie mają obowiązek zaproponować Klientowi inny termin i/lub Apartament. W takim przypadku Apartamenty Pomorskie mogą również odstąpić od świadczenia usług zwracając Klientowi wpłacony zadatek.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1.      Gość zobowiązuje się do przestrzegania zasad dobry hotelowej tj. chęć przyjazdu do Apartamentu przed godziną 14.00 (w pierwszym dniu pobytu) lub chęć wyjazdu z Apartamentu po godzinie 10.00 (w ostatnim dniu pobytu) należy uzgodnić z Apartamentami Pomorskimi telefonicznie pod nr +48 504 177 200, które mogą uwzględnić życzenie Gościa w miarę posiadanych możliwości.

2.      Po przybyciu do Apartamentu Gość ma obowiązek zapoznać się z KARTĄ POBYTU W APARTAMENTACH POMORSKICH, w której znajdują się najważniejsze (kluczowe) informacje związane z bezpiecznym pobytem w danym Apartamencie i która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.

3.   Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie Apartamentu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

4.      Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w Apartamencie, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

5.      Gość powinien zawiadomić Apartamenty Pomorskie o wystąpieniu w Apartamencie jakiejkolwiek szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

6.      W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Apartamenty Pomorskie mogą odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Apartamentów Pomorskich oraz do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia udostępnionego Apartamentu.

7.      Każdorazowo Gość opuszczający Apartament ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światła, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi balkonowe (zasłonić rolety jeśli dostępne) oraz zamknąć drzwi zewnętrzne na klucz .

8.      Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający każdorazowo posesję gdzie zlokalizowany jest Apartament powinien zamykać wszystkie zewnętrzne furtki i bramy, tak, aby uniemożliwić dostęp na teren posesji osobom nieupoważnionym.

9.      Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP oraz ppoż w Apartamencie i na terenie posesji.

10.   Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w Apartamencie lub na terenie obiektów, w których się Apartamenty znajdują, grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia Apartamentów. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

11.   W przypadku zgubienia klucza do Apartamentu, Gość  zostanie obciążony karą w kwocie 500 PLN (słownie: pięćset złotych) związaną z kosztem niezwłocznego otwarcia i wymiany zamka przez pogotowie serwisowe, na co Gość wyraża zgodę akceptując niniejszy Regulamin.

12.   W przypadku zablokowania i/lub uszkodzenia domofonu w Apartamentach Pomorskich w Gdańsku przy ul. Wolności 64, Gość  zostanie obciążony karą w kwocie 500 PLN (słownie: pięćset złotych) związaną z kosztem niezwłocznego otwarcia i naprawy domofonu przez pogotowie serwisowe, na co Gość wyraża zgodę akceptując niniejszy Regulamin.

13.   W przypadku zablokowania i/lub uszkodzenia skrytki na klucze w Apartamentach Pomorskich, Gość  zostanie obciążony karą w kwocie 500 PLN (słownie: pięćset złotych) związaną z kosztem niezwłocznego otwarcia i wymiany skrytki na klucze, na co Gość wyraża zgodę akceptując niniejszy Regulamin.

14.   Osoby przebywające na terenie Apartamentu lub w lokalizacji, w której Apartament się znajduje i naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje, w tym używające wulgaryzmów, stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających  obiekcie lub jego sąsiedztwie, a także osoby niestosujące się do przepisów niniejszego regulaminu, do zaleceń służb porządkowych lub właścicieli/użytkowników innych Apartamentów, mogą zostać usunięte z terenu Apartamentu i obciążone karą umowną w wysokości 1000 PLN (jeden tysiąc złotych 0/100) płatną na pierwsze żądanie Apartamentów Pomorskich. Zapłata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowania za spowodowane szkody w pełnej wysokości.

§6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1.      Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres i na jego koszt, wyłącznie na pisemną prośbę Gościa wysłaną na adres kontak@apartamentypomorskie.pl.

2.      W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Apartamenty Pomorskie przechowają powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres 7 dni kalendarzowych, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Apartamentów Pomorskich.  Artykuły spożywcze nie będą przechowywane i zostaną niezwłocznie zutylizowane.

§7 CISZA NOCNA

1.      W Apartamentach obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

2.      W godzinach ciszy nocnej Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości ani spokoju użytkowników innych obiektów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie Apartamentów.

§8 REKLAMACJE

1.      W przypadku zastrzeżeń dotyczących, jakości usług lub standardu wyposażenia Apartamentu niezgodnego z opisem Apartamentu na stronie internetowej apartamentypomorskie.pl, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji.

2.      Reklamacja powinna zostać wysłana mailowo na adres: kontakt@apartamentypomorskie.pl.

3.      Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia.

§9 POBYT ZE ZWIERZĘCIEM

1.      W Apartamentach akceptowana jest obecność zwierząt.

2.      Pobyt ze zwierzęciem jest płatny i Gość zobowiązany jest poinformować Apartamenty Pomorskie o zamiarze pobytu ze zwierzęciem.

3.      Gość przebywający w Apartamencie ze zwierzęciem jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa, w taki sposób, aby zwierzę nie stanowiło zagrożenia dla Gości innych Apartamentów lub osób trzecich przebywających w bezpośrednim sąsiedztwie Apartamentów.

4.      Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Apartamentu, w jego sąsiedztwie lub na terenie posesji gdzie znajduje się Apartament.

5.      W przypadku zniszczenia przez zwierzę mienia stanowiącego własność Apartamentów Pomorskich, Gość będący właścicielem zwierzęcia może zostać obciążony karą umowną w wysokości do 1000 PLN (jeden tysiąc złotych 0/100) płatną na pierwsze żądanie Apartamentów Pomorskich. Zapłata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia odszkodowania za spowodowane szkody w pełnej wysokości.

§10 POSTANOWANIA DODATKOWE

1.      W Apartamencie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych używek.

2.      W Apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

3.      Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Apartamentów lub ich bezpośrednim sąsiedztwie, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Apartamentów lub osób trzecich pozostających w bezpośrednim sąsiedztwie Apartamentów.

4.      Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpiecznego z nich korzystania.

5.      Na terenie Apartamentów Pomorskich zabrania się prowadzenia działalności gospodarczej lub jakiejkolwiek działalności komercyjnej.

§11 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1.      Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

2.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
 

a)     Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Eko Pomorze Domiska Kańska-Gawora ul. Jantarowa 4 Rumia 84-230,

b)     Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

 

Dane osobowe

  1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
  2. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
  3. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
  4. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
    adres e-mail : kontakt@apartamentypomorskie.pl
  5. Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.

Zobowiązania Administratora

  1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia. 
  2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

Zobowiązania Hotres.pl

1)     Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

2)     Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

3)     Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

4)     W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
 a) szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych

b) ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania

c) zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego

d) regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

Postanowienia końcowe

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
  2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
  3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl.

 

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja